Diem Perdidi

Dagen er tabt

IndeksFAQCalendarSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Kom nu tætter på.. jeg bider ikke.. hov jo måske lidt ..

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Jade

Antal indlæg: 17
Experience: 22
Personlig alder: 17
Fulde navn: Jade Bellatrix Hale
Evne: kan kaste smerte fra sin tryllestav. Den er ikke magisk, men hendes evne egner sig til den slags træ.
Beboelse: I et brændt hus.

IndlægEmne: Re: Kom nu tætter på.. jeg bider ikke.. hov jo måske lidt ..   Fre mar 12, 2010 1:03 pm

Jade bed tænderne sammen inde i hende og havde fat i noget hud da hun rev hovede tilbage.. der røg noget hud fra hende og "Hmm.m dit blod er surt.. men det passer vel til dit humør" Jade tog fat i hende og drjede hende rundt så hun lå med ryggen imod vejen hun spyttede huden og blodet i hovedet på ehnde og stoppede smarten og hoppede så op og lænede på et tag og kigegde ned på hende.. og smilede sygt til hende og begyndte og grine sit psykopat grin og man kunne ikek se hende mere.. man kunne barwe høre det over det hele men hun var væk..?
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Reena

Antal indlæg: 12
Experience: 14
Fulde navn: Reena Klammer
Beboelse: I en villa hos Piotr Klammer

IndlægEmne: Re: Kom nu tætter på.. jeg bider ikke.. hov jo måske lidt ..   Fre mar 12, 2010 1:34 pm

Reena tørrede sit ansigt, og satte sig op. "Pis og lort." mumlede hun lavmælt, og tog sig til halsen. Efter lidt tid kom igen på benene, omend noget usikkert, og så op og ned af gaden. Hun følte det som om hendes hals brændte. "Var det nu også nødvendigt?" spurgte hun lavmælt ud i luften, før hun med lettere vaklende skridt begyndte at gå igen.
Vis brugerens profil
Jade

Antal indlæg: 17
Experience: 22
Personlig alder: 17
Fulde navn: Jade Bellatrix Hale
Evne: kan kaste smerte fra sin tryllestav. Den er ikke magisk, men hendes evne egner sig til den slags træ.
Beboelse: I et brændt hus.

IndlægEmne: Re: Kom nu tætter på.. jeg bider ikke.. hov jo måske lidt ..   Lør mar 13, 2010 2:36 pm

Jade gik bare med hende imens hun gik oppe på taget hun smilede og nikkede. "Det er meget nødvindigt" hun smilede stort og kiggede ned på hende .æ.
Vis brugerens profil

Kom nu tætter på.. jeg bider ikke.. hov jo måske lidt ..

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2

Similar topics

-
» Hvad der gemmer sig i skyggerne er ikke altid ondt //Brian//
» Skal, skal ikke?
» Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...
» Har rydet op og fundet en masse ting jeg ikke bruger.
» Ilder opdrætter link søges