Ludwig Admin

Join date: 02/01/10 Antal indlæg: 49 Experience: 49 Personlig alder: 19 Fulde navn: Ludwig Maccoy Evne: Kan overtage forladte kroppe. Beboelse: I et forfaldent tempel, udenfor Silent Georgia.
 | Emne: Regler og spilleguide Lør jan 02, 2010 11:10 pm | |
| OBS: Det kan godt være at reglerne kan virke uoverskuelige for nogen, men det er egentlig ikke meget jeg ber jer om. Følg venligst reglerne så godt som overhoved muligt.
Generelle regler:
- Jeg vil ikke have at min side skal spammes med smileys, spørg ikke hvorfor, men brug dem kun i PM eller chatten om nødvendigt.
- Man kan ikke komme fra andre lande såsom Japan eller Danmark. Det er tilladt at sige, at man kommer langvejs fra.
- Man kan kun være menneske, vampyr eller dusørjæger. Husk at læse alle de tre racer.
- Husk det ikke er twilight. Her er vampyrene ikke bling bling i solen, her brænder de op, hvis de træder ud for en dør.
- Det er ikke tilladt at dræbe folk, men man smide en på hospitalet fuldstændig lemlæstet. Hvis du har fået tilladelse af den du skriver med, kan du hugge arme, ben eller lignende af.
- Det er derimod tilladt at drikke blod fra en andens karakter, og det er tilladt at gøre personen til vampyr i et emne, uden at skulle spørge.
Profil:
- Når man skal have musik på sin profil, skal der være en pauseknap.
- Det er tilladt at skifte navn på sin person, men kun hvis din person gør det i rollespillet. Dit brugernavn skal hedde din persons fornavn eller kaldenavn. Undlad helst at tage efternavnet med.
- Under evne, er det kun tilladt at have én evne. Evnen skal have begrænsninger, så det er muligt at afværge den. Jeg skal personligt skrive din evne ned på profilen, så det er mig du skal kontakte, når du skal have skrevet den ind.
- Under profiltekst, skal der skrives om din karakter, og ikke dig. Hvis du vil skrive noget om dig selv, eller give en besked ud til alle, skal det skrives under personligt.
- Din karakters billede, må ikke være et dyr eller en eller anden form for mangafigur. Her er alle mennesker. Det er tilladt at være en kendt person, hvis det kun er udseendet du vil hugge. Du må ikke hedde det samme, eller på nogen anden måde være identisk med den kendte person du har valgt.
Spilleregler:
- Man må kun spille i 3 persons datid. Der skal skrives et skema, nogenlunde magen til nedenstående. Når man taler skriver man i direkte tale/med gåseøjnene. F.eks.
Årstid: Efterår Dag: Tirsdag Tid: 16:42 Vejr: Koldt, blæsevejr, gråt og en anelse tåget. Sted: Ved en sø midt i skoven. Omgivelser: Træer, masser af blade i både luften og på skovbunden. Ingen mennesker. Søen.
Han gik med nænsomme skridt igennem tågen, og lyttede til sine egne skridt, der kvaste det tørre blade længere ned i jorden. Der duftede sært af jord, efter at det havde regnet, men han havde efterhånden vænnet sig til det. Han var gået ud i skoven, for at være alene og for at holde sin trang til blod tilbage. Han vidste, at han ikke ville være istand til at styre sig, hvis der først kom et menneske forbi, nu da han var en ny vampyr. Efter at have stået og kigget ud i skoven i nogle sekunder, hørte han en blid, forførende kvindestemme. "Sikke ensom du ser ud...".
- Sex, voldtægt, druk, stoffer og alle den slags ting er tilladt, da det også er en del af vores egen verden. Hvis du har tænkt dig at være pædofil, må du også være det. Det er selvfølgelig ikke lovmæssigt i Silent Georgia og din karakter kan ryge i fængsel af det.
- Man kan ikke være en gud. Med det mener jeg selvfølgelig, at du ikke må tro, at din person kan overleve alt. Hvis din karakter er vampyr, er det selvfølgelig klart, at han eller hun er stærkere end mennesker og kan klare flere ting, men hvis du for eksempel får en dråbe vievand på dig, så gør det sku ondt.
- Det er ikke tilladt at holde andre ude af et emne. Men hvis personen leger gud, er det tilladt at bede personen slappe lidt af. |
|